Cum te putem ajuta ?
Program comenzi: 10:00-16:00 (Luni-Vineri)
TRANSPORT GRATUIT la comenzi de peste 100 lei

Cosul de cumparaturi

Cosul este Gol !

Despre Zilan

Prezentare generală

În ciuda faptului că Zilan Group este una dintre cele mai mari companii de produse electrocasnice și articole de uz casnic din Istanbul, Turcia, accentul nostru a fost pus întotdeauna pe ideea de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență posibilă în utilizarea produselor noastre. Ne luăm în serios integritatea, întrucât ne pasă să avem un impact pozitiv asupra clienților pe care îi servim. Zilan a devenit o marcă apreciată și recunoscută la nivel mondial iar compania și-a câștigat un renume prin câștigarea încrederii companiilor și clienților cu care cooperăm, în special în Balcani, precum și în Asia și regiunea arabă. Compania noastră se află pe lista „Primii 1000 de exportatori” a asociației de exportatori din lume. Echipa Zilan a avut de la început încrederea că, dacă ne concentrăm pe servicii de calitate și ne tratăm clienții cu respect, cifrele vor vorbi de la sine iar această filozofie a servit companiei și echipei noastre încă din 1994 și continuă să fie fundamentul succesului nostru, an de an.


Inovaţie:

Inovația continuă este sufletul Zilan Group. Zilan a fost recunoscut pe scară largă ca lider pe piața internă și internațională dar și o companie de clasă mondială în domeniul produselor electrocasnice și al articolelor de uz casnic.


Tehnologie:

Zilan a acordat de la început multă importanță inovației în vederea satisfacerii cerințelor consumatorilor din întreaga lume dar și atingerii celor mai înalte standarde de calitate. Zilan a primit toate certificările din domeniul tehnologic utilizate la nivel mondial.


Strategia de branding:

Strategia globală de branding a companiei Zilan vizează poziționarea acesteia ca un brand internațional legat de o competitivitate sporită a produselor și operațiuni corporative puternice. Cadrul de afaceri internațional al Zilan cuprinde o rețea globală de servicii de proiectare, achiziții, producție, distribuție și post-vânzare.